ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش تصویری 0 تا 100 ارزیدو

پلتفرم های مختلفی برای معاملات ارز دیجیتال وجود دارند. اما بعد از تحریم های ایالت متحده بیشتر این پلتفرم ها دیگر خدماتی به کاربران ایرانی ارائه ندادند و ای پی کاربران ایرانی را مسدود کردند. در این بین چندین صرافی مانند صرافی کوکوین و صرافی کوینکس خدمات خود را برای کاربران ایرانی محدود نکردند. صرافی کوکوین یک رمز ارز اختصاصی با نام Kucoin Shares و با نماد KSC هم داره. این رمز ارز افت قیمتی آنچنانی نداشته و خیلی از کاربران کوکوین مقداری از این رمز ارز رو در کیف پول خودشون دارن.

در مرحله بعد برای اثبات اینکه شما ربات نیستید، باید قطعه پازل را از سمت راست، به سمت چپ بکشید و در جای درست قرار دهید.

کوکوین بیش از شش میلیون کاربر فعال از 200 کشور مختلف دارد. به همین دلیل، کاربران می‌توانند به راحتی با آن کار کنند. پس از وارد کردن رمز عبور، تا دو ساعت دیگر نیازی به وارد کردن مجدد رمز عبور نیست. توجه داشته باشید تمامی توکن‌ها با تمام بازارها جفت نشده و بر اساس بازار انتخاب شده ممکن است قیمت‌ها نیز متفاوت باشد. در این مرحله مانند تصویر پایین به صفحه مربوط به بازار معاملات هدایت آموزش ثبت نام در کوکوین می‌شوید. سپس از طریق داشبورد بالای صفحه بر روی گزینه “Asset” رفته و بر روی گزینه Main Account (Dposit & Withdraw) کلیک کنید.

ایرانیان نمی توانند به راحتی به انجام معاملات در بازارهای اسپات و فیوچرز بپردازند. با این وجود بهترین صرافی که حجم معاملات مناسبی برای کاربران فراهم می کند و نیازی هم به احراز هویت برای مبالغ مشخص شده ندارد صرافی kucoin می باشد. در این مقاله آموزش ثبت نام در این صرافی قدرتمند رو به صورت تصویری برایتان آماده کرده ایم. پس از انتخاب گزینه Transfer میتوانید باید ارز دیجیتال خود را از میان لیست ارزهای دیجیتال انتخاب کنید. در مرحله بعد باید نوع والت مبدا و مقصد جهت انتقال ارز دیجیتال را وارد کنید.

در این مرحله با زدن گزینه send code کد تأییدی به صندوق دریافتی ایمیلتان ارسال می‌ شود. همچنین باید با استفاده از برنامه گوگل اتنتیک کد را دریافت و در قسمت مربوطه وارد کنیم. سپس به صفحه دیگری منتقل می‌ شوید که با انتخاب Deposit ارز دیجیتال مورد نظر را انتخاب و در انتها هم آدرسی که برای واریز تعیین شده را کپی کرده و عملیات واریز را کامل می‌کنید.

سپس با توجه به نیاز خود بر روی یکی از گزینه های اسپات یا فیوچرز کلیک کنید. جهت سهولت کاربران برای ثبت نام در صرافی kucoin از دو روش شماره تماس و ایمیل جهت ثبت نام استفاده کرده است. ما کاربران ایرانی از طریق ایمیل ثبت نام می‌کنیم چرا که کد کشور ایران به دلیل تحریم در شماره تماس‌ها وجود ندارد و امکان برقراری تماس و دریافت کد تایید برا ما ایرانیان وجود ندارد. برای ثبت‌نام در صرافی کوکوین ابتدا وارد سایت صرافی به آدرس شوید.

نحوه پر کردن کادر دوم در انتهای مراحل آموزش داده شده است. 2- حتما ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی کامل دارید و رمز عبور آن یادتان است و آن را فراموش نکرده اید. حالا در زیر صفحه ای که حاوی هشدار درباره ریسک معاملات مارجین است، با کلیک بر روی دکمه Confirm، موافقت خود از آگاهی در مورد ریسک معاملات را نشان دهید. سپس گزینه Google Verification را Set کرده و برای ورود به قسمت بعد اقدام نمایید. کلیه حقوق این سایت نزد رمز ارز یار محفوظ بوده و بازنشر محتوای آن با ذکر منبع بلامانع است.

ثبت نام در صرافی کوکوین آموزش تصویری 0 تا 100 ارزیدو

در شکل زیر قسمت های مختلف بخش آدرس ارز دیجیتال نمایش داده شده است. همان‌طور که می دانید یکی از مواردی که اهمیت بالایی برای فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال دارد، انتخاب صرافی ارز دیجیتال مناسب است. کم نبوده اند صرافی های به ظاهر معتبر که در طول این مدت از اعتماد کاربران خود سوء استفاده کرده اند و تمام سرمایه آن ها را از بین برده اند. بنابراین خیلی اهمیت دارد که بر چه مبنایی یک صرافی معتبر را انتخاب می کنید. قطعاً نام صرافی کوکوین به گوشتان خورده است، این صرافی یکی از بهترین صرافی های حال حاضر است که در حال حاضر می توانید برای فعالیت های خود در بازار ارز دیجیتال از آن استفاده نمایید. مثل دیگر صرافی های دیجیتالی در دنیا، کوکوین هم به شکلی ساخته شده است که به کاربران خود این اجاره را بدهد تا از طریق پلتفرم آنلاین یا برنامه های تلفن همراه خود برای معامله رمزارزها اقدام نمایند.

کوکوین برای ایرانیان | آیا آی پی ثابت لازم است؟