جدیدترین خبرهای «پرفروش ترین کتاب ها» خبربان

در ادامه‌ی این مطلب چند کتاب پرطرفدار و پرفروش چه در دنیا و چه در کشورمان ایران را به ‌اختصار معرفی کرده‌ایم. این آثار زیبا در ابتدایی‌ترین قدم، سلیقه و نگرش جامعه را به شما گوشزد می‌کنند و علاوه بر نشان دادن مسیر رشد، شما را سرگرم می‌کنند. در این سال پرفراز و نشیب، کتاب‌ها منبعی بودند که به ما آرامش دادند، به ما اجازه دادند حتی زمانی که مرزها بسته بودند، سفر کنیم. می‌دانید که کتاب‌های خوب زیادی وجود دارد و زمان شما محدود است و باید انتخاب درستی برای مطالعه‌ی خود داشته باشیم.

شاید هنگامی که خانم جی کی رولینگ مجموعه کتاب های هری پاتر را می نوشت، حتی در رویاهای خود نیز چنین فروش تاریخی را تصور نیم سایت فرا کتاب کرد. این کتاب در بین نوجوانان و جوانان به شهرت بالایی رسیده و باعث شده میلیون ها نسخه از آن در سراسر جهان منتشر شود. این کتاب داستان نوجوان جادوگری را روایت می کند که در مدرسه جادوگری در حال تحصیل است.

  • قلعه حیوانات که به مزرعه حیوانات نیز ترجمه می شود ، مشهورترین کتاب جورج اورول است.
  • کتاب ارباب حلقه ها را می توان یکی از معروفترین آثار ادبیات فاتنزی در دنیا دانست.
  • نویسنده در این کتاب شخصیت های خیالی را بوجود آورده که هریک دارای مشخصات منحصر بفردی هستند.
  • با خواندن این کتاب نه حیرت‌زده می‌شوید و نه به یکباره قرار است تغییر کنید.

آگاتا کریستی را ملکه ژانر معمایی می‌خوانند و عجیب نیست که نام کتابش را بین کتابهای معروف دنیا با بیشترین فروش ببینیم. کتاب و سپس هیچ‌کس نبود، رمانی معمایی است که به گفته‌ی خود کریستی، نوشتنش بسیار سخت‌تر از سایر آثارش بود. این کتاب را می‌توان رتبه اول پرفروش‌ترین و معروف ترین کتاب های دنیا در ژانر معمایی دانست. این کتاب درباره ده غریبه است که به یک جزیره می‌روند و سپس توسط میزبانشان به قتل متهم می‌شوند.

نگاهی به«هفت جن»؛ پرفروش‌ترین مجموعه رمان فانتزی ایران/ تمرکز بر عرفان‌های کاذب در «کاثیا»

هر کدام از این شخصیت‌ها قصه جذابی برای گفتن و اضافه کردن به روایت رمان دارد. علاوه بر این توجه به آداب و رسوم مردم امریکای جنوبی و استفاده از رئالیسم جادویی سبب شده که این رمان همچنان پرطرفدار باشد و در لیست کتاب هایی که باید خواند قرار بگیرد. سالینجر» (J.D. Salinger)، در سال ۱۹۵۱ نوشته شده و به سرخوردگی‌های دوران نوجوانی می‌پردازد. خواندن این کتاب در مدارس آمریکایی مانند کتاب داستان دو شهر، باعث افزایش رقم فروش آن شده است. این کتاب یکی از شاهکار های جنایی و کارآگاهی است که در سراسر دنیا جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان است و به بیش از 45 زبان دنیا ترجمه شده است. قطعا اسم کتاب شازده کوچولو رو تا حالا شنیدید، این کتاب رتبه اول فروش رو در دنیا داره و در صدر لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهاناست.

کتاب محدودیت صفر

اگر فکر می‌کنید تصمیمات تالکین در قبال هابیت عجیب بوده است، بد نیست بدانید اگزوپری کاری از آن عجیبتر انجام داده. او پس از اتمام کتاب آن را در یک پوشه گذاشته و به خانه دوستش رفت. سپس قبل از اینکه بخواهد از او خداحافظی کند ۱۴۰ صفحه دست نوشته‌ای که از شازده کوچولو در اختیار داشت را برای دوستش باقی گذاشت و رفت. به کجا؟ باورتان نمی‌شود اما او به سرعت راهی فرانسه شد تا دوباره به عضویت ارتش دربیاید! اگزوپری شازده کوچولو را به عنوان چشم روشنی برای دوستش به خانه او برد. کتابی که به باور برخی افراد چیزی بالغ بر ۲۰۰ میلیون نسخه از آن به فروش رفته است.

این رمان به صدها زبان دنیا ترجمه شده و حدود 200 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شده است و این کتاب را به یکی از پرفروش ترین کتاب های تاریخ انتشار تبدیل کرده است. که در سال 1943 در نیویورک به رشته ی تحریر درآمد، خیلی زود به پدیده ای عالمگیر در دنیای ادبیات تبدیل شد. ۲۰ کتاب پرفروش طاقچه در سال ۹۷ را در این یادداشت معرفی کردیم. از این ۲۰ کتاب ۱۲ عنوان در دسته کتاب‌های غیرداستانی قرار می‌گیرد. از میان این ۱۲ کتاب نیز ۹ کتاب با محتوای روانشناسی و بهبود موقعیت کسب و کار است. «شازده کوچولو» داستانی که جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ ادبیات جهان است و به بیش از ۳۰۰ زبان و گویش ترجمه شده است، در این لیست در رتبه ششم قرار دارد.

جدیدترین خبرهای «پرفروش ترین کتاب ها» خبربان