خرید و قیمت شیرآلات صنعتی و پالایشگاهی ولوسند | کسری سارانخرید و قیمت شیرآلات صنعتی و پالایشگاهی ولوسند | کسری ساران

شیرهای یک‌طرفه معمولاً در کاربردهایی استفاده می‌شوند که باید از برگشت جریان در آن‌ها جلوگیری شود و عمدتاً در پالایشگاه‌ها و صنایع پتروشیمی کاربرد دارند. بسیار شبیه شیرهای دروازه‌ای هستند اما معمولا از آن‌ها کوچکتر و جمع و جورتر می‌باشند. معمولاً برای دوغاب‌ها (Slurries) یا پودرها (Powders) در سرویس‌های قطع و وصل به کار می‌روند. مکانیزم عملکرد این شیرها، استفاده از یک توپ کروی به عنوان مانع عبور جریان است. این شیرآلات انواع مختلفی مانند یک تیکه، دو تیکه، سه تیکه و تمام جوش دارند.

  • اگر بخواهیم درباره ی کنترل سیالات صحبت کنیم ، احتمالا آب که مهمترین سیال یا مایع مهم برای بقای زندگی است را به یاد خواهیم آورد .
  • علاوه بر نشتی داخلی، شیرها اغلب از ناحیه کنار استم نیز دچار نشتی می‌گردند.
  • استفاده از شیرآلاتی که جریان را یکسو می‌کنند، به پیشگیری از بازگشت جریان سیالات کمک کرده و از آسیب و تخریب این تجهیزات جلوگیری می‌کنند.
  • فشار بیان شده در جدول شماره 2 همان حداکثر فشار کاری مجاز (MAWP) متریال در دما مشخص شده می باشد.
  • بنابراین شیرآلات، تجهیزاتی با اهمیت و پرکاربردی در صنایع مختلف مانند نفت و گاز هستند.

۶- چناچه بعد از چندین بار استفاده از شیر ایمنی، مقدار تنظیمی آن بهم خورد فورأ جهت تنظیم مجدد آن اقدام نمایید. با سلام، من می خواستم نمایندگی محصولات شما را برای شهرستان سیرجان بگیرم. با توجه به اینکه فارغ التحصیل رشته مکانیک هستم و در مورد ولو های صنعتی و کشاورزی یک سری اطلاعات دارم و در شهرستان ما باغ های پسته زیادی هست و معدن گلگهر هم هست نیاز زیادی در مورد این ولو ها احساس می کسری ساران شود. شیر پروانه ای لاگ از لحاظ ضخامت بدنه و تعداد سوراخ بین شیر پروانه ای ویفری و شیر پروانه ای فلنجی می باشد. شیر با عملگر برقی از دو جز شیر و عملگر برقی تشکیل می شود که به آن MOV یا Motor Operated Valve می گویند که با تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی و انتقال نیرو موجب باز و بسته شدن شیر می شود.

شیر پروانه‌ای فلز به فلز استنلس استیل

استفاده از شیرآلاتی که جریان را یکسو می‌کنند، به پیشگیری از بازگشت جریان سیالات کمک کرده و از آسیب و تخریب این تجهیزات جلوگیری می‌کنند. در سیستم اینچی، این ابزار بر اساس کلاس کاری 150، 300، 600، 900، 1500 و 2500 PSI ساخته می‌شوند. فشار و حرارت در این سیستم نیز بر اساس استاندارد ASME B16.34 تعیین می‌شود. برای اطلاع از قیمت و ثبت سفارش با نمایندگی شیرآلات صنعتی ولوسند تماس بگیرید.

شیر برقی استنلس استیل

شما می توانید برای دریافت مشاوره فنی و استعلام قیمت به روز شیرآلات با کارشناسان فنی هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید. سیت شیر پروانه ای یا همان لاینر در جنس های EPDM ،PTFE ،SS 316 ،SS 304 و AL-B تولید می شوند. متریال سیت شیر پروانه ای با توجه به نوع سیال، فشار کاری و درجه حرارت انتخاب می شود. شیر داروازه ای چاقویی از قدیمی ترین نوع شیر می باشد که در زمان قدیم از نوع ساده آن به عنوان دریچه آببند در مسیر آب استفاده می شد. شیر چاقویی با توجه به خروج کامل مجرابند از مسیر سیال، کمترین افت فشار را ایجاد می کند.

شیرهای پروانه ای (Butterfly valve) چیست

در این شیر سطح اصطکاک بین پلاگ و بدنه، زیاد است بنابراین کار باز نمودن و بستن شیر به ویژه شیرهای بزرگ که تحت فشار زیاد کار می‌کند مشکل می‌باشد. همچنین در درجه حرارت‌های بالا بعلت انبساط پلاگ، شیر به سختی باز و بسته می‌شود. برای کم کردن اصطکاک از روان کننده استفاده می‌شود، به همین خاطر بر روی پلاگ دو شیار کمربندی، یکی در بالا و دیگری در پایین تراشیده شده است که این دو شیار توسط شیارهای عمودی به هم وصل شده اند. سوراخی بر روی بدنه شیر تعبیه شده است که به شیارهای روی پلاگ ارتباط دارد و توسط آن گریس به درون شیر و اطراف پلاگ تزریق می‌شود و بدین ترتیب اصطکاک بین پلاگ و بدنه شیر کاهش می‌یابد. همان طور که از نام این نوع شیرآلات صنعتی مشخص است، بدنه آن ها به شکل Y است و دستگیره آن، یک زاویه 45 درجه نسبت به مجراهای آن دارد. این نوع شیرهای کروی برای انتقال سیالات خورنده بسیار مناسب هستند زیرا الگوی جریان ایجادشده در این شیرها آرام تر است.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار