«ددپول» با درجه سنی بزرگسال اکران می‌شود

«ددپول» با درجه سنی بزرگسال اکران می‌شود

صادر خواهد شد

پس از گمانه زنی های فراوان، قسمت سوم مجموعه فیلم های ابرقهرمانی «ددپول» با رتبه بندی بزرگسالان منتشر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، سومین قسمت از فیلم های اختصاصی شخصیت «ددپول» که زیرمجموعه سری فیلم های «مردان ایکس» محسوب می شود، منتشر شده است. توسط انجمن تصاویر متحرک آمریکا (MPA) برای سن بزرگسالان (TV-MA) تایید شده است.

اگرچه این موضوع از ابتدا و با در نظر گرفتن حال و هوای آثار مربوط به این شخصیت زیبا انتظار می رفت، اما حدس زدن اینکه فیلم «ددپول و ولورین» با رده سنی بزرگسالان اکران شود، کار سختی نبود، هرچند مواردی هم وجود داشت. که معتقد بود مارول برای جذابیت بیشتر فیلم سعی در کاهش خشونت در صحنه‌ها و سکانس‌های مربوط به بزرگسالان دارد تا این فیلم رتبه بزرگسالان را دریافت نکند و در نتیجه فروش بیشتری را در سینما مشاهده کند. سطح سینما گیشه بلیط.

اما در نهایت انجمن فیلم های سینمایی آمریکا آب پاکی را روی دست همه ریخت و به دلیل وجود صحنه های بسیار مناسب بزرگسالان و خشونت، به قسمت سوم «ددپول» امتیاز بزرگسالی (مانند دو قسمت قبلی) داد.

«ددپول و ولورین» که قرار است تابستان امسال اکران شود، یکی از امیدهای اصلی مارول برای بازیابی محبوبیت از دست رفته اش است. به گفته اکثر طرفداران آثار ابرقهرمانی این کمپانی، پس از اکران موفق فیلم «انتقام جویان: پایان بازی» که به فروش فوق العاده ای دست یافت، دیگر نتوانست چنین موفقیت ها و پروژه های بعدی را در هر دو تجربه کند. سریال ها و فیلم هایی که اکثرا شکست خورده اند. تا جایی که قسمت جدید «مرد عنکبوتی» که همه بازیگران مرد عنکبوتی در آن حضور داشتند، به موفقیت مورد انتظار دست پیدا نکرد. اگرچه این فیلم نسبت به دیگر فیلم ها و سریال های مارول عملکرد قابل دفاعی داشت.

نکته قابل توجه این است که به جز قسمت جدید «ددپول»، اکثر آثار آینده مارول نیز با رده سنی بزرگسالان پخش خواهند شد. “Blade”، مجموعه انیمیشن “Marvel Zombies” و سری جدید “Daredevil”؛ “Daredevil: Born Again” همگی در ایالات متحده با سیاست های جدید برای نمایش های درجه یک بزرگسالان اکران خواهد شد.

«ددپول و ولورین»، مورد انتظارترین فیلم ابرقهرمانی در حال حاضر (تا جایی که می دانیم، طرفداران رقیب دی سی نیز منتظر دیدن آن هستند)، قرار است در تاریخ 26 جولای (5 اوت 2019) اکران شود. 1403) در سینماهای سراسر جهان.

یک بار دیگر رایان رینولدز بازیگر نقش «ددپول» لباس این شخصیت را پوشیده و این بار هیو جکمن (بازیگر نقش ولورین) را نیز در کنار خود می بیند. شخصیتی که ددپول در قسمت های قبلی زیاد با آن شوخی می کرد، حالا با هم بودن، احتمالا صحنه های جالب زیادی را می سازد، یعنی برای دو شخصیت که تا حدودی جاودانه هستند و مبارزه آنها می تواند برای همیشه ادامه داشته باشد!

منبع: https://ana.ir/fa/news/915572/%D8%AF%D8%AF%D9%BE%D9%88%D9%84-%D8%A8%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%AC%D9%87-%D8%B3%D9%86%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DA%A9%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%D8%B4%D9%88%D8%AF