دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

دریچه کولر انواع و قیمت دریچه کولر تهویه نظری 09128722799

جنس دریچه به طور معمول از فلز آلومینیوم و ورق گالوانیزه است. لازم به ذکر است دو نوع متریال دیگر نظیر چوب یا MDF و پلاستیک برای ساخت این محصول میتواند استفاده شود . عرض فریم دریچه خطی کولر حدود 3 تا 5 سانتی متر متغیر است و جا پیچ آن ها روی فریم نصب می شود و در دو مدل دمپر دار و بدون دمپر ساخته می شود. این دریچه همانند دریچه کولر چهار طرفه در صورت تغذیه کردن از هوای عبوری یک خروجی نیاز به نصب دمپر ندارد و بالعکس.

قیمت دریچه کولر دمپردار

بر روی این مدل از دریچه تنظیم هوا سه قسمت مساوری تعبیه شده خرید دریچه کولر است. دریچه کولر دمپردار یکی از پر کاربرد ترین دریچه های تنظیم هوا می باشد. وقتی دمپر را به سمت پایین حرکت می دهیم، دیگر هیچ هوایی وارد فضا نمی شود، این ویژگی در زمان هایی که هوا سرد می شود استفاده ی بسیار زیادی دارد.

دریچه‌های کولر عمیق امکان نصب دمپر جهت هدایت و افزایش فشار هوای خروجی را مهیا نموده و از آن در سالن‌های بزرگ جهت تهویه هوای سرد مطبوع استفاده خواهد شد. اینکه بدانید از کجا باید دریچه کولر بخرید ممکن است گاهی چالش برانگیز باشد. در حال حاضر تولید کنندگان بسیاری در سراسر ایران این محصول را ارائه میدهند. اما نکته مهم در این میان این است که تولید کننده دریچه کولر به انداره کافی تجربه و مهارت در تولید یک محصول با کیفیت را داشته باشد.

برای خرید دریچه کولر با کیفیت چند نکته ی مهم را میبایست در اولویت قرار دهیم. در مرحله ی اول یک فروشگاه و کارخانه ی معتبر تولید محصولات تهویه را شناسایی و انتخاب می کنیم. کارخانه ی شرکت تهران دما آرکا یکی از مراکز معتبر و مهم عرضه و فروش انواع دریچه کولر آبی با کیفیت است. با بررسی محصولات متنوع این مجموعه کالای متناسب با محیط خودمان را خریداری می کنیم.

  • پرّه های افقیِ دمپرِ این دریچه کولر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترلِ آن است کنترل و باز و بسته می شوند.
  • البته همیشه قیمت پایین با نیت سو نمی باشد اما برای اینکه بتوانید از خرید خود مطمئن باشید لازم است تا بررسی های چند گانه را انجام دهید.
  • این بازرگانی با کمترین هزینه بهترین راهنمایی ها و مشاوره ها را در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
  • تهران دما تمامی محصولات خود را در سایزهای متنوع و سفارشی نیز تولید می نماید.

ابعاد این محصول بصورت کاملا اختیاری از سوی کارفرما اعلام و بدون محدودیت قابل ساخت و عرضه می باشد. ابعاد بر حسب دهانه داخلی کانال کولر می باشد همچنین توجه داشته باشید که دهانه بالایی کانال کولر از سقف سه و نیم سانتیمتر فاصله داشته باشد که قاب دریچه به سقف گیر نکند. کارت بازرگانی خود انواع مختلفی دارد که شما باید متناسب با نوع تجارت خود کارت مربوط به آن حوزه را اخذ نمایید. توجه داشته باشید که این کارت می تواند توسط شما شخص حقیقی یا حقوقی دریافت شود؛ چرا که می توانید خود شخصاً اقدام به اخذ کارت کرده و همچنین واردات را انجام دهید. در بسیاری از مواقع برخی از افراد واردات و صادرات را به بهترین شرکت واردات از چین که تخصص بالایی دارد، می سپارند؛ تا پروسه تجارت را در کوتاهترین زمان و به بهترین شکل انجام شود. چرا که معمولاً اشخاص حقوقی شرکت‌ های تجاری هستند که سال های زیادی از در این زمینه فعالیت دارند و تجربه بسیار بالایی نیز خواهند داشت.

از جمله عوامل مهمِ دیگر در تعیین کیفیتِ دریچه آلومینیومی نوع و کیفیت رنگ سطح آن است. پرّه های افقیِ دمپرِ این دریچه کولر بوسیله ی اهرمی که دسته ی کنترلِ آن است کنترل و باز و بسته می شوند. این محصول در تمام ابعاد مورد نظر کارفرمایان قابل تولید میباشد و به طور عمومی بر روی دیوار نصب میشود و درصورت نصب برروی سقف،در کارکرد آن نقصی به وجود نمی آید. همواره با ارائه تخفیف های مناسبتی در کنارتان هستیم، تا بتوانید محصولات خود را با قیمت کمتری تهیه بفرمایید. متمایل گردد که در این وضعیت از دریچه کولر دوطرفه استفاده می گردد. در دریچه های آهنی به نسبت سایر دریچه ها قاب نیاز به فریم بزرگ تری دارد.

از این‌رو با استفاده از سیستم هوارسانی مسیری خاص جهت انتقال هوای سرد و گرم به محیط داخلی ساختمان مسکونی یا اداری را فراهم خواهد شد. شرکت صنعتی رحمتی با سابقه ی چندین ساله در صنعت ساخت انواع دریچه هوا ، انواع مختلف دریچه با متریال مختلف را تولید مینماید. دریچه کولر اسلوت خطی در حاشیه ی خود از یک قاب با جنس پروفیل آلومینیوم ساخته میشود.

این متریال ضد آب بوده و در برابر آسیب ها بسیار مقاوم می باشد. محصول چوبی یکی از جدیدترین و به روزترین دریچه کولر زیبا و دکوری در میان سایر کالاها می باشد. این مدل دارای درپوش زمستانه بوده و همچنین در بیش از 10 رنگ متفاوت تولید می گردد.

در گذشته از متداول ترین تهیه ی محصولات تهویه ی ساختمان همین روش بوده است. بدیهی است کهقیمت فروش دریچه کولر آبیبه جنس و ابعاد آن بستگی دارد از این رو برای اطلاع از قیمت دقیق آن باید با کارشناس فروش تهویه نو تماس بگیرید. اما بطور کلی می توان گفت که دریچه کولر هوشمند (کنترلی و برقی) قیمت بیشتری در مقایسه با سایر دریچه های کولر دارد. ساخت و نصب انواع کانال کولر به صورت گرد و چهارگوش فروش و نصب و راه اندازی و اجرای کانال کشی پاکت اسپلیت . دریچه های تنظیم هوا و بازدید زیر دستگاهی ساخت و نصب کلاهک های پره ای با ورق گالوانیزه و… هر کدام از انواع دریچه‌های کولر آبی از متریال‌های خاص تهیه شده و نرخ متغیر روزانه آن‌ها موجب عدم‌ثباط قیمت و عدم‌درج قیمت شده است.

فروش دریچه کولر آبی