Ninjalitics برای اینفلوئنسرها ساخته شده است تا عملکرد خود را یررسی کنند، آژانسهای مدیریت شبکههای اجتماعی برای مدیریت مشتریان خود و ایجاد گزارش و شرکتها برای نظارت بر نتایج اینستاگرام خود از آن به عنوان ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنند. محصولات بافر به دقت زیر نظر گرفته شده تا به بازاریابان بتوانند کارآمدتر و موثرتر کار کنند. استفاده از دیجیتال مارکتینگ باعث می شود که کسبوکارها بتوانند فعالیتهای بازاریابی خودشان را هدفمند پیش ببرند. میتوانید آن را بصورت پست مهمان بر روی وبلاگ ها یا وبسایتهای پر مخاطب قرار دهید.
همانطور که در این شکل مشاهده می نمایید نقطه اشتراک این سه ارزش است که موجب شکوفایی یک کسب و کار می گردد، برای اینکه این موضوع به درستی برای شما روشن شود برایتان یک مثال می زنم و بعد آن را به موضوع اصلی بحث که سئو است، ارتباط خواهم داد. ما میتوانیم یک تجزیه و تحلیل سریع و آسان، از جمله Insights اینستاگرام تا ۶ ماه را مشاهده کنیم و پروفایل خود را بهبود دهیم. Hootsuite با بیش از ۲۰۰۰۰۰ اکانت پولی و میلیونها کاربر، استفاده از شبکههای اجتماعی را برای سازمانهای سراسر جهان از کوچکترین کسبوکارها تا بزرگترین شرکتها آسان کرده است. اینترنت نحوه فکر کردن و روش زندگی انسان ها را تغییر داده است.
متخصص دیجیتال مارکتینگ
رویکرد و برنامه دیجیتال مارکتینگ، یک مسیر تخصصی و پرچالش است؛ به همین دلیل، به متخصص و برنامهریز ماهر نیاز دارد. به این ترتیب از آن جایی که تجارت آنلاین ما برای رشد و دیده شدن به SEO نیاز دارد، پس نوشتن گزارش سئو نیز دارای اهمیت شده است. اولین نتایج، شانس بیشتری برای دیده شدن و انتخاب شدن توسط شما را دارند و احتمالا به آنها بصورت ناخودآگاه بیشتر اعتماد میکنید. به علاوه، بازاریابان میتوانند دادهها را در مرکز هر کاری که انجام میدهند، نگه دارند زیرا Marketing Hub به عنوان بخشی از پلتفرم HubSpot CRM ساخته شده است.
یک وب سایت آمریکایی است که بر روی تجزیه و تحلیل شبکههای اجتماعی تمرکز دارد. بافر مجموعهای از محصولات برای انتشار، تعامل، تجزیه و تحلیل و همکاری تیمی (انتشار، پاسخ، و تجزیه و تحلیل) ارائه میدهد. تریبون با بیش از ۱۰۰۰ رسانه معتبر ایرانی همکاری دارد و سعی دارد در بهینهسازی هزینهها به تیم مارکتینگ شما کمک کند. نقش به سزایی در نرخ تبدیل و افزایش کلیک بر روی هدف شما دارد. لندینگ پیجها زمانی مفید هستند که شما قصد دارید کمپین دیجیتال مارکتینگ برگزار کنید و بازدیدکنندگان پس از کلیک بر روی تبلیغات بر روی آن فرود میآورند. تلاش میکنید مخاطبان هدف را جذب کنید و اثر مورد نظرتان را روی آنها بگذارید.
سرچ کنسول اطلاعات زیادی در مورد سئو سایت شما در اختیار شما قرار میدهد تا بتوانید آن را ارتقا دهید تا در موتور جستجو رتبه بالاتری داشته اینجا باشید. سرچ کنسول به شما کمک میکند تا متوجه شوید چگونه گوگل صفحات شما را میبیند. این ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شما کمک میکند تا برنامههای سئو خود را به طور کامل اجرا کنید. بنابراین، وقت و تلاش خود را صرف کنید تا مطمئن شوید که سئو قوی دارید و از بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ استفاده میکنید. این مشکل به معنی پراکنده بودن دادههای مشتری، بازاریابی کم رنگ و زمان زیادی است که صرف سر و کله زدن با نرمافزار میشود. میزان بودجهای که بیشتر شرکتها برای بازاریابی خود طی یک سال در نظر میگیرند، بسته به نوع کسبوکار متفاوت است.
بازاریابی محتوا
به عبارت دیگر، پیج مورد نظر شما را زیر ذره بین میبرد تا شما بتوانید استراتژی شبکههای اجتماعی خود را بهینهسازی کنید. دقیقا قسمتی که باعث ایجاد اشتباه در اغلب افراد میشود و باعث میشود تا آنها بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را یکی بدانند همینجاست. تبلیغ شما زمانی نشان داده می شود که دقیقا همان عبارت در جستجو وجود داشته باشد، اما کلمات دیگری نیز در ابتدا و انتهای آن عبارت می تواند وجود داشته باشند. به فرض اینکه هزینه های سایت را کنار بگذاریم و تمامی افزونه های موجود را نیز به صورت پرمیوم در اختیار داشته باشیم باز هم موارد دیگری هست که نیاز به هزینه داشته باشد.برای مثال تبلیغ های کلیکی ،ریپورتاژ یا حتی اشتراک سایت هایی حرفه ای جهت تحلیل سئو مانند ahrefs . گزینهای برای افزودن کلمات کلیدی به صورت پویا برای کمک به کمپینهای SEM خود موجود است.
پس شروع کار ما از دنیای مجازی و اینترنت خواهد بود.
متا تگ برچسب هایی هستند که در بخش هد(Head) ساختار HTML قرار می گیرند و از آنها برای توصیف محتوای یک صفحه وب استفاده می شود. با KWFinder، میتوانید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که رقابت کمتری دارند و شروع به ایجاد ترافیک ارگانیک برای وب سایت خود کنید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ گاهی فقط بر روی یک موضوع تمرکز دارند و سوشیال بلاد نیز بر روی پلتفرم یوتیوب بیشتر کار میکند. اعضای تیمهای آژانس دیجیتال مارکتینگ، متخصصانی هستند که هر کدام به انجام بخشی از استراتژیهای بازاریابی دیجیتال تسلط دارند.
افرادی که مستعد به تحلیل کردن مسائل هستند همواره جایگاه مهم و درآمد بالایی در محیط حرفهای دیجیتال مارکتینگ خواهند داشت. برند خود را بسازید، ارتباطات خود را با مشتریان تقویت کنید و با ادغام یکپارچه شبکههای اجتماعی در کل سازمان، نتایج کسب و کار را آنطور هدایت کنید که به اهداف مارکتینگتان نزدیک شوند. با CRMها، خدمات بازاریابی ایمیلی و شبههای اجتماعی ادغام کنید. در این بخش برخی از برترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ مخصوص بازاریابی ایمیلی برای کسب و کار شما بیان شده است.
SEMrush یک مجموعه ابزار سئو است که تمام ویژگیهای لازم را پوشش میدهد تا به شما در کسب بهترین نتیجه از گوگل کمک کند. Ahrefs مجموعهای از ابزارها و عملکردها را ارائه میدهد تا به شما کمک کند بفهمید رقبای شما برای رتبه گرفتن چه میکنند و برای غلبه بر آنها چه کار میتوانید انجام دهید. سئو آفپیج یا سئو خارجی بر تمامی فعالیتهایی تمرکز دارد که خارج از صفحه انجام میگیرند. سئو کلاه سفید در واقع به روش های اصولی و تایید شده توسط گوگل اشاره دارد که خط قرمزهای موتور جستجو را رد نمی کند و ملاک آن بالا بردن کیفیت سایت و جلب رضایت کاربران است. در این شغل رقابت شدید است. دیجیتال مارکتینگ امروزه در اغلب دانشگاه ها تدریس می شود؛ با این حال دوره های تخصصی آموزش دیجیتال مارکتینگ نیز وجود دارد که می توان از آن ها استفاده کرد و با تمرین و ممارست مهارت های لازم را برای کارشناس دیجیتال شدن به دست آورد.
دیجیتال مارکتینگ چیست
Instapage به شما امکان میدهد به یک روش ایجاد ۲ دقیقهای با بیش از ۲۰۰ قالب و یک ویرایشگر قابل تنظیم بسیار کاربر پسند دسترسی پیدا کنید تا به ایجاد لندینگ پیج قدرتمند با تبدیل بالا کمک کند. اتوماسیون بازاریابی ایمیلی به شما کمک میکند تا جنبههای پیش پا افتاده بازاریابی ایمیلی را ساده و خودکار تجربه کنید. افرادی که محتوای شما را می خوانند شروع به ایجاد تصوری از برند شما می کنند. Leadpages، همانطور که از نامش معلوم است به شما کمک میکند لندینگ پیج تولید کننده سرنخ را با انتخاب کمپینها، پاپ آپها و غیره ایجاد کنید. این شخص میتواند به طور مستقیم با تولیدکنندگان محتوا کار کند تا اطمینان حاصل کند که محتواهایی که تولید میکنند برای موتورهای جستجو بهینه هستند یا نه؛ حتی اگر این شرکت این محتوا را فقط در شبکههای اجتماعیاش منتشر کند. در بخش سئو انتشار ریپورتاژ آگهی از اهمیت خاصی برخودار است تا برای صفحه مورد نظر اعتبار انتقال دهید.
امروزه کار بازاریابان به خاطر مدرن شدن بازار سخت شده است. تحقیق درباره کلمات کلیدی ایدههای تازهای به شما میدهد و متوجه میشوید رسیدن به رتبههای بالا چقدر میتواند سخت یا آسان باشد. همچنین لینک هایی از وب سایت های با کیفیت بالا به شما کمک خواهد کرد.- رسانه: شامل تصاویر و ویدئو (با عناوین توصیفی و متن alt) در پست های وبلاگ و صفحات فرود، که تجربه کاربر را بهبود می بخشند، میزان پرش و بیرون رفتن از سایت را کاهش می دهند و موقعیت شما را در گوگل را بهبود می بخشند.- استحکام یک استراتژی بازاریابی محتوای خوب، در ارائه اطلاعات و پاسخ هایی است که مخاطبان هدف شما دنبال آن هستند، اما کار سخت شما بی ارزش و بی عاید می شود، اگر آنها نتوانند محتوای شما را پیدا کنند! در این بررسی چک میکنیم که محتوا برای کاربر و موتورهای جستجو بهینه باشد.
ایمیل های خودکار که در بخش قبل به آن اشاره کردیم، تنها بخشی از یک فعالیت گسترده دیجیتال مارکتینگ به نام اتوماسیون بازاریابی است. با وجود رسانه های مجازی مختلفی که برای فعالیت وجود دارد، ایمیل مارکتینگ یکی از روش های تبلیغات است که بازاریابی برای ارتباط بهتر با مخاطبان استفاده می کنند. پس شروع کار ما از دنیای مجازی و اینترنت خواهد بود. توانایی کار تیمی: کار تیمی در دنیای بازاریابی ضروری است. هدف اصلی از آینده پژوهی در دنیای کسبوکار شناسایی ترندهای (Trend) رایج در آینده است. پشتیبانی از تست A / B همراه با نقشههای حرارتی و تجزیه و تحلیل از دیگر امکانات ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است. ابزارهایی که به شما در سئوی فنی به همراه تجزیه و تحلیل بک لینک کمک میکند. Unbounce به شما امکان میدهد به یک لندینگ پیج قدرتمند با ویژگیهای افزایش تبدیل دسترسی پیدا کنید.
در این شغل رقابت شدید است.
بینگ، موتور جستجوگر جهانی مایکروسافت است که اصلی ترین رقیب گوگل با داشتن حدود تنها 3 درصد از حجم جستجوی جهانی است. دیجیتال مارکتینگ فقط شامل یک روش نیست بلکه شامل روش هایی است که باید آنها را یاد بگیرید و در کسب و کار اینترنتی تان پیاده سازی کنید تا بتوانید کسب و کار اینترنتی موفقی را راه اندازی کرده باشید. پس پایان از پایان این مقاله شروع کنید و بهترین استراتژی برای خود و محصولات خود ویدا کنید تا اینکه بتوانید بیشترین ترافیک و سود را از تصاویر موجود در سایت خود دریافت کنید، به اینکه تصاویر تنها نشان دهنده چیزی باشند کفایت نکنید و حد اکثر استفاده را از تصاویری که در گوشه کنار سایت شما در حال خاک خوردن هستند، استفاده کنید.
این دسته از ابزاهای دیجیتال مارکتینگ شامل سه بخش ایمیل مارکتینگ، پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس مارکتینگ میشوند. در یک آموزش سئو حرفه ای تمامی نکات مرتبط با این الگوریتم ها به علاوه مسائل مهم و پایه ای گفته میشود. با توجه به گفته های سایت Moz، از کل پرس و جو های انجام شده در امریکا، تقریبا ۲۷٪ آن مربوط به جستجوی تصاویر می باشد. اگر به درستی سئو انجام شود در آمدی که از کسب و کار آنلاین بدست میاورید روز افزون میشود. برای بهینهسازی استراتژی، حجم جستجوی دقیق کلمات کلیدی متنوع را بدست آورید.
هنگام استفاده از پلتفرم کامل CRM، بازاریابان میتوانند برای اثبات بازگشت سرمایه و اعتبار سرمایهگذاری ها، به همسویی بینظیری با فروش دست یابند. Ahrefs دارای تعدادی ابزار مختلف است که میتوانند عملکردهای مختلف را انجام دهند. Off Page: بهترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ و سئو در بخش شناسایی فعالیت رقبا در شبکه های اجتماعی، دایرکتوری ها، رپورتاژ و بک لینک AHREF است که هزینه بر میباشد و استارت آپ ها از ابزار link assistant به عنوان ابزار جایگزین و مقدماتیتر میتوانند استفاده کنند. با Hootsuite، میتوانید با اطمینان پستها را در چندین شبکه اجتماعی (از جمله اینستاگرام، توییتر، فیسبوک، لینکدین، پینترست و یوتیوب) برنامهریزی کنید، محتوای اجتماعی ارگانیک و پولی را با هم مدیریت کنید، به راحتی مکالمات مشتریان را پیگیری کنید، نحوه همکاری خود را تجزیه کنید. هدف اصلی سئو فنی اطمینان از این موضوع هست که موتورهای جستجو بتونن براحتی تمام صفحات موجود در وب سایت شما رو پیدا کنن.
دیجیتال مارکتینگ