راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون بررسی 5 مدل برتر | asilbekharid

این لپ تاپ از پردازنده سری Core i7 1165G7 بهره می برد که بهترین پردازنده نسل جدید اینتل در سری Core i7 است و 12 مگابایت کش دارد. از طرف دیگر لپ تاپ ایسوس VivoBook S533EQ – A به دلیل داشتن 16 گیگابایت رم DDR4 و یک ترابایت حافظه SSD سریع ترین لپ تاپ در این محدوده قیمت به شمار می رود. عملکرد لپتاپ هم با توجه به پردازنده 2 هسته‌ای Core i3-1115G4 قابل قبول است و اگر خیلی به لپتاپ فشار نیاورید می‌تواند شما را راضی نگه دارد. اما این مدل مانند اکثر گزینه‌هایی که در این راهنمای خرید بهترین لپ تاپ دانشجویی تا 20 میلیون تومان به آن‌ها اشاره می‌کنیم، مناسب کار با صفحات گسترده، تایپ کردن و تماشای ویدیو است. در راهنمای خرید لپ تاپ تا 20 میلیون تومان به موارد مورد نیاز برای خرید این لپ‌تاپ‌ها اشاره کردیم و 5 لپ‌تاپ مناسب در این بازه قیمتی را مورد بررسی قرار دادیم. به نظر شما چه لپ‌تاپ دیگری را می‌توان به این فهرست اضافه کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

  • در اصیل بخرید هیچ کالایی عرضه نمی‌شود و تنها به‌نقد و بررسی محصولات پرداخته می‌شود.
  • اگر شما به دنبال یک برند ناشناخته به اشدی که امکانات زیادی را در اختیار شما با بودجه 20 میلیون تومان می‌دهد، به‌هیچ‌وجه برای خرید آن اقدام نکنید.
  • این لپ تاپ پردازنده مرکزی ضعیفی دارد که در این رنج قیمت نمی توان اصلا از این بیشتر انتظار داشت.
  • البته برای انجام کارهای گرافیکی پیچیده از کارت ‌گرافیک Nvidia MX450 استفاده می‌شود که مجهز به 2 گیگابایت حافظه گرافیکی است.
  • این لپ تاپ یک پردازنده گرافیکی معمولی دارد که کارهای سبک را انجام می‌دهد و یک کارت گرافیک مستقل دیگر هم دارد که مجهز به دو گیگابایت حافظه مستقل گرافیکی است و کارهای سنگین‌تر را انجام می‌دهد.
در کل تو این اوضاع اشفته بازار حقیقتا نباید انتظار داشته باشید که با 20 میلیون تومان بتونید محصولی با کیفیت همه فن حریف رو پیدا کنید من پیشنهاد میکنم لپ تاپ های 30 میلیونی رو هم یه نگاهی بندازید. اگر شما چند سال قبل چنین سوالی را مطرح میکردید، با پاسخ مثبت مواجه می شدید، اما در حال حاضر پاسخ منفی است، یعنی شما نمی توانید لپ پاتی در این رنج قیمت را پیدا کنید تا برای بازی های سنگین قابل استفاده باشد. معمولا لپتاپ های مناسب بازی قیمیتی بالای 30 میلیون تومان دارند. بحث بودجه خرید لپ تاپ یکی از مهم‌ترین نکات هنگام خرید لپ تاپ است!

لنوو ایدیاپد ۳ مشخصاتی شبیه به دیگر مدل‌های معرفی شده در لیست بهترین لپ تاپ تا ۱۵ میلیون دارد. این مدل هم به همان پردازنده قدرتمند نسل یازدهم اینتل Core i3-1115G4 مجهز شده و می‌توانید از اجرای روان برنامه‌های گرافیک و برخی بازی‌ها لذت ببرید. در ادامه مطلب به معرفی بهترین مدل‌های لپ تاپ تا ۲۰ میلیون تومان پرداخته‌ایم که در میان مدل‌های اقتصادی از بالاترین قدرت پردازش، میزان حافظه و کیفیت نمایشگر برخوردار بوده و توسط برندهایی معتبر تولید شده‌اند. اگر نیاز به قدرت گرافیکی دارید لپ تاپ V15 G2 ITL-i3 4GB 1T256GB 2GB یک انتخاب عالی در این محدوده بودجه است. بهترین لپ تاپ تا ۲۰ میلیون چه مدل‌هایی هستند؟ لپ تاپ هوآوی مدل MateBook D15 I5 1135G7، لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 3 15ITL6 و لپ تاپ لنوو مدل IdeaPad 5 I5 8G 512G جزو مدل‌های باکیفیت به شمار می‌روند.

ببینید همیشه مشخصات فنی در نظر گرفته نمیشه ، مثلا اگر یک لپ تاپ 20 میلیونی با مشخصات فنی متوسط باشه به جای یک لپ تپ 25 میلیون تومانی در لیست قرار می دیم. TUF FX505DT-HN665 لپ تاپ بسیار خوبی هست به طور مثال اما سری ZenBook UM433IQ – A5023 درسته که 5 میلیون گرون تر هست اما رم بیشتری داره، قدرت پردازندش بیشتره و مهم تر از همه این که سبک تره! یک سری پارامتر ها در نظر گرفته شده که برای دوستان هم ما سعی کردیم ” بهترین انتخاب ،بهترین لپ تاپ ” رو بنویسیم، چون باید همه موارد یک محصول بررسی بشه تا در این لیست قرار بگیره. یک مورد دیگه این که بازخورد کاربران هم بسیار مهمه، تمام لپ تاپ های این لیست بازخورد بسیار خوبی دارند. بنابراین برای خرید لپ تاپ آدم نیاز به بهترین از همه لحاظ داره. با توجه به سخت‌افزار آن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های طراحان و گرافیست‌ها می‌باشد.

بهترین لپ تاپ پیشنهادی برای خرید بر اساس قیمت (سال

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون بررسی 5 مدل برتر | asilbekharid

دیگر ویژگی این لپ‌تاپ باتری ۳۸ وات ساعتی که با توجه به پردازنده کم مصرف شارژدهی مناسبی را به ارمغان می‌آورد. دیگر مزیت لپ تاپ EF2126WM نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPS با وضوح Full HD، نرخ رفرش ۶۰ هرتز و پنل مات است که علاوه بر نمایش محتوا با وضوح بالا مانع انعکاس ناخواسته نور شده و تجربه کاربری دلپذیری را رقم می‌زند. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این دستگاه وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ یا Full HD دارد که آنرا به گزینه‌ای ایده‌آل برای علاقمندان به تماشای فیلم و ویدیو https://www.asilbekharid.com/best-laptop-up-to-20-million/ بدل می‌سازد.

بهترین روش اتصال لپ تاپ به تلویزیون