شرکت فولاد آلیاژی ایرانسهامی عام | brassonline

شرکت فولاد آلیاژی ایرانسهامی عام | brassonline

میلگرد الیاژی در این نوع به دلیل قابلیت ماشین کاری در دسته محصولات پرکاربرد و صادرات به مغرب اساسی قرار میگیرد. آلیاژ نسوز مقاومت بسیار زیادی در برابر دمای کاری بالا دارد. ویژگی مفید این نوع آهن آلات عدم دفورمگی در حرات کاری است. کروم، کروم- نیکل، نیکل- کروم از عناصری هستند که هر کدام بخشی از ویژگی ‌های منحصر به‌ فرد فولاد مقاوم به حرارت را ایجاد می‌ کنند. در هر نوع فولاد بسته به نوع کاربرد و میزان انتظارات مقدار آلیاژهای گفته شده متفاوت است.

براساس دسته‌ بندی موسسه آهن و فولاد AISI، فولادها در چهار گروه اصلی فولاد کربن، فولاد آلیاژی، فولاد ضد زنگ و فولاد ابزار تقسیم بندی می شوند. هرکدام از این دسته بندی ها نیز خود به بخش های مختلفی تقسیم می شوند. فولاد ضد زنگ شامل آستنیتی، فریتی، مارنزیتی، داپلکس می شود. فولاد ابزار سازی نیز به فولاد سخت کاری شده در آب (گرید W)، سخت کاری شده در روغن (گرید O)، نوع D، مقاوم در برابر ضربه (نوع S)، سرد کار(نوع C) و گرم کار(نوع H) تفکیک می شوند. در شرکت فولاد آلیاژی اسفراین برای ذوب مجدد و بدست آوردن انواع گریدهای مختلف فولادی با کیفیت بالا از عملیات ذوب قطره ای استفاده می شود. شرکت صنایع نگین آلومینیوم گلپایگان با تجربه بیش از یک دهه مدیران خود در زمینه ریخته گری آلومینیوم،فعالیت خود را در زمینه تولید شمش های آلیاژی آلومینیوم از سال 1392 با ظرفیت تولید سالانه تن در شهرک صنعتی شهرستان گلپایگان آغاز نمود.

مقاطع برنجی توپر، مقاطع برنجی توخالی، بیلت ها و غیره

مقاوم‌ترین فولادهای این دسته فولادهای ابزار تندبر می‌باشد که به دلیل سرعت بالای براده برداری به این نام شناخته می‌شوند. از آلیاژ فولاد کربنی می‌توانیم جهت نگهداری اسید سولفوریک غلیظ در دمای محیط تحت شرایط ثابت استفاده کنیم. میزان توانایی مقاومت این نوع آلیاژ در برابر فرسودگی به فاکتورهایی همچون دمای محیط، غلظت اسید، میزان عنصر آهن و نرخ جریان بستگی دارد.

  • در این سامانه می توانید از آخرین رویدادهای شرکت ها و کارخانه ها در موضوعات و زمینه های مختلف چون اخبار و اطلاعیه ها، محصولات و خدمات، کاتالوگ ها و بروشورها، مناقصات و مزایدات، آگهی های استخدامی و …
  • میلگرد آلیاژی با روش های مختلف تولید به محصول نهایی تبدیل می‌شود.
  • توانایی شرکت در “دیدن از نگاه مشتری” و ” تعهد درون سازمانی، اتکاء به توانمندیهای داخلی ” و همچنین سرمایه گذاری مداوم جهت تحقیق و توسعه و افزایش خدمات و محصولات در بازارهای هدف، کمک شایانی در رشد و تعالی آن داشته است.
  • در آلیاژهای فولادی هر چه مقدار کربن فولاد بیشتر باشد، مدول یانگ نیز بیشتر می‌شود.
  • از این میلگرد در کاربردهای تحت سایش شدید مثل میله کمپرسورها استفاده می‌شود.

گریدهای پرکاربرد استیل، استیل‌های ۳۰۴، ۳۱۶، ۳۱۰، ۳۲۱ می‌باشند. میلگردساده مقطعی با ترکیب شیمیایی ساده کربنی و هندسه بدون آج می‌باشد. این میلگرد در قطرهای مختلف تولید می‌شود و کاربردهای متنوعی دارد.

تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد روی مدار پیگیری های استاندار / تخصیص ۴۰ میلیارد اعتبار

حضور عناصری مانند گوگرد، فسفر و سرب در مقادیر کنترل شده‌ای باعث ایجاد خوش تراشی این فولادها می‌شود. وجود این عناصر در ترکیب شیمیایی یک فولاد باعث ایجاد کمی شکنندگی می‌شود. پرکاربردترین فولادهای ابزار گرم‌کار در ایران فولادهای ۱.۲۳۴۴ و ۱.۲۷۱۴ است. سختی قرمز این فولادها بیشتر از فولادهای ابزار سردکار می‌باشد. استاندارد های تولید و کنترل کیفیت در بالاترین حد ممکن تعیین شده است و کلیه محصولات قبل از خروج از خط تولید ،تحت دقیق ترین آزمایش های کنترل کیفیت قرار می گیرند.

علی مرادی – آلیاژ سازان پاسارگاد