قیمت تعویض فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی

فروشگاه پایا گسترش خورشید تابان فروشنده انواع مختلف تجهیزات استخری بوده و این تجهیزات را با بهترین کیفیت به بازار عرضه می کند. تمامی دستگاهها با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند تا بتوانند آب باکیفیتی را برای مصرف کنند، تولید نمایند.از انواع برندهای دستگاه تصفیه تایوانی میتوان به سافت واتر، آکوا، آکوا پرو، مینروا و سیسیکا اشاره نمود. وجود یک دستگاه مدنظرتان را بر اساس نیاز شما، نسبت به کنت اکسل پلاس اشاره نمود. بر این اساس توصیه میشود، دستگاه مورد نظر شما از برندهای معتبر، مانند انواع برندهای تصفیه آب تایوانی باشد.

لیست دستگاه های تصفیه آب

هیچ جسد مرده ای در آب تصفیه نشده وجود ندارد. طعم آب را تغییر نمی دهد، دستگاه تصفیه آب اشعه ماوراء بنفش از هیچ ماده شیمیایی یا غشای فیلتری استفاده نمی کند. این دستگاه تصفیه آب از یک غشای فیلتری اسمز معکوس برای تصفیه آب بهره میگیرد. در واقع فناوری مورد استفاده در این دستگاه تقریبا با دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس یکی است، تنها تفاوت این دو دستگاه در این است که دستگاه تصفیه اسمز معکوس می تواند ذرات بسیار ریز را به دام اندازد، در حالی که دستگاه UF ذرات کمی بزرگ را مسدود میکند. هر چه میکروب هایی مانند ویروس ها داشته باشند، باکتری ها در غشای UF مسدود می شوند. سیستم تصفیه آب فرا بنفش مخصوص آب هایی است که آلودگی میکروبی زیادی داشته باشد.

جهت سنجش میزان سختی آب می توانید از دستگاه سنجش آب (TDS) استفاده کنید. به همین دلیل استفاده از دستگاه تصفیه آب صنعتی دریایی برای جلوگیری از بروز شوری در آب دریا نیاز است و به همین دلیل می توانید از این دستگاه استفاده کنید تا میزان شوری در آب دریا را به کمتر از 500 میلی گرم بر لیتر آب دریا برسانید. با خرید یک بسته دوتایی از انواع فیلتر یخچال و با مارک های متفاوت می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. زمانی که قصد خرید داشته باشید با هزاران مدل مختلف موجود در بازار روبرو خواهید شد و در این بخش ما توضیحاتی را قرار داده ایم که در صورت رعایت می توانید خریدی عالی داشته باشید و تا سالهای سال از دستگاه خریداری شده خودتان با لت استفاده نمائید. این درحالی است که کارگرانی که اجزای مختلف این دسته از دستگاه های تصفیه آب را مونتاژ می کنند دارای تاییدیه های بهداشتی نیستند و هیچ تضمینی مبنی بر سلامتی و بهداشت آنها وجود ندارد.

نحوه تعویض فیلتر تصفیه آب پست کربن خطی به این صورت است که دو اتصال قبلی که به دستگاه و فیلتر شماره 5 متصل است را باز کنید . دستگاه تصفیه کربن فعال از خاصیت جذب برای تصفیه آب استفاده میکند. این دستگاه قابل استفاده برای تصفیه آب سخت چاه نیست. این دستگاه از الیاف توخالی به شکل یک لایه نازک ساخته شده که ماده مورد استفاده در ساخت آن قادر به جدا کردن آب از سایر ذرات موجود در آن است. با از بین بردن ذرات شن و ماسه با استفاده از فیلتر رسوب، از دستگاههای تصفیه RO و UV محافظت شده بنابراین این دستگاهها را افزایش میدهد. دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس با از بین بردن آلاینده هایی که باعث ایجاد طعم و بو بد می شوند، طعم و بوی آب را بهبود بخشیده و نوشیدن آن را لذت بخش تر میکنند. بو و طعم نا مطبوع آب را از بین می برد و بهترین روش برای از بین بردن رسوبات آب است.

در اینجا انواع دستگاه تصفیه آب، مزایا و ضررهای آنها و نحوه کارشان را شرح میدهیم، سپس نوع آلودگی ها ، فلزات و ناخالصی هایی که میتوانند از آب حذف کنند بررسی میکنیم. دستگاههای تصفیه آب مختلف با توجه به برند، کیفیت و ظرفیت دارای قیمتهای متفاوتی هستند، پس از جستجو و بررسی دقیق و یافتن محصول مورد نیاز خود میتوانید، قیمت دستگاه تصفیه آب در سایتهای دیگر را با سایت فروشگاهی دماتجهیز مقایسه نموده و سپس اقدام به خرید نمایید زیرا کلیه دستگاههای تصفیه آب ارائه شده در مجموعه دماتجهیز دارای قیمت مناسب بوده و تخفیفهای مورد نظر مصرف کنندگان در این قیمتها لحاظ گردیده است. کیفیت فیلتراسیون میتواند با افزودن برخی ترکیبات نظیر خاک سیلیس افزایش یابد. دستگاههای تصفیه آب خانگی RO از بخشهای مختلفی نظیر غشای نیمهتراوا، پمپ فشار و خروجی فاضلاب تشکیل شده است.دستگاه تصفیه آب خانگی اسمز معکوس باعث بهبود رنگ، طعم، بو و شفافیت آب میشود.

شیر برداشت آب هم بر روی سینک نصب می شود. گارانتی یک ساله طلایی بی قید و شرط شرکت، خدمات پس از فروش ارزنده ، پشتیبانی 24 ساعته، سرویس های دوره ای و تعویض فیلتر های تصفیه آب، ارسال و نصب رایگان دستگاه به شهر های تهران و کرج، رباط کریم، اسلام شهر و شهریار، بهره مندی از تخفیفات ویژه ی دوره ای، تعمیرات دستگاه و شرایط خرید اقساطی از خدمات این شرکت می باشد. پشتیبانی ۲۴ ساعته و خدمات پس از فروش تعویض دوره ای فیلتر ها و ارسال و نصب رایگان دستگاه در تهران و کرج و شهر های اطراف از جمله خدمات این شرکت می باشد. تیم همتا تعمیر جهت تعمیر دستگاه تصفیه آب در تهران استفاده نموده و قطعات اصلی و فیلترهای دستگاه تصفیه آب با کیفیتی را به مشتریان خود خرید تصفیه آب ارائه می دهد.

لیست فیلتر های تصفیه آب

انتخاب تصفیه آب ارزان قیمت با فیلترهای بی کیفیت و نامرغوب نه تنها فایده ای به همراه نخواهد داشت بلکه میتواند سلامتی شما را نیز به خطر بیاندازد. تعداد فیلترهای این نوع دستگاه بین ۵ الی ۸ عدد و بستگی به نیاز و سلیقه ی مصرف کننده دارد. هرگونه آلاینده قابل مشاهده را قبل از وارد شدن به دستگاههای تصفیه از بین می برد، این مواد ممکن است در صورت وارد شدن به دستگاههای تصفیه آب به آنان آسیب رسانده و نیاز به تمیزکاری آنان را بیشتر کنند. به گونهای که از بین دستگاههای تصفیه آب، تنها این نوع از دستگاه تصفیه آب قادر به حذف ذرات فلزی مانند آرسنیک، فلوراید، سرب، کلر، نیترات و سولفات­ها است. کربن فعال نمک های محلول عامل سختی آب را از بین نمی برد. علاوه بر سطح تماس، مدت زمانی که آب در تماس با فیلتر کربن قرار میگیرد نیز اهمیت دارد و در بازدهی فرآیند تصفیه تأثیرگذار است.

دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس آب آلوده زیادی تولید می کند. استفاده از آب آشامیدنی ناسالم صدمات جبران ناپذیر زیادی برای گوارش، کلیه به طور کلی سیستم بدن دارد. اگر این آب ها به صورت طولانی مدت مصرف شوند باعث بروز بیماری می شوند.اما راه حلی نیز برای جلوگیری از ورود این عارضه ها به آب های مصرفی وجود دارد و آن استفاده از دستگاه های تصفیه آب می باشد. بیماریهای ایجاد شده ناشی از وجود سموم دفع آفات و مواد شیمیایی سمی مانند کلر با از بین رفتنشان کنترل میشوند. آب تصفیه کن زیر سینکی قابلیت اضافه کردن فیلتر ها ی جدید را دارد و در تصفیه ی آب بسیار قوی عمل می کند و این به خاطر وجود فیلتر های کربنی و فیلتر ممبران و سیستم اسمز معکوس است که در این دستگاه استفاده می شود. دستگاههای آب تصفیه کن به لحاظ دارا بودن فیلتر و نحوه عملکرد متفاوت هستند.

برای سفارش و خرید دستگاه تصفیه آب خانگی اقساط ؛ با ما تماس گرفته و از جزئیات آن باخبر شوید . آب تصفیه شده به روش اسمز معکوس، گزینه مناسبی برای آبیاری برخی از گیاهان خانگی نیست. واژه تصفیه آب می تواند سیستم های کوچک مانند تصفیه آب خانگی تا ابعاد بزرگتر مانند دستگاه تصفیه آب صنعتی و حتی تصفیه خانه های آب شهری را در بر گیرد. دستگاه تصفیه آب UV برای آبهای با TDS (مواد جامد کاملا محلول) مانند آب دریاچه ها و رودخانه­ها ایده آل است. ابتدا شیر مخزن و شیر میکس دستگاه را کاملا ببندید .

چنانچه صافیها را تعویض نکنید نه تنها کیفیت آب تصفیه شده کاهش پیدا میکند بلکه ممکن است به دیگر اجزای دستگاه تصفیه آب خانگی و فیلترهای گران قیمتتر نیز آسیبهایی وارد شود. تصفیه آسا با بیش از ۱۰ سال سابقه تخصصی در زمینه افزایش کیفیت آب آشامیدنی و بهره گیری از کارشناسان مجرب و متخصص به ارائه خدمات ارزنده در کنار عرضه دستگاه تصفیه آب خانگی پرداخته و شما را در انتخاب یک دستگاه مناسب همراهی خواهد کرد. فروش فیلتر دستگاه تصفیه آب خانگی عرضه شده در شرکت تصفیه آسا با کیفیت درجه یک و ساخته شده از مواد استاندارد جهت حفظ سلامت بدن انسان همراه خواهد بود. باید توجه داشته باشید که محصولات چینی و مشابه عرضه شده در بازار شاید در ابتدا هزینه های کمتری را برای شما داشته باشند، اما در مدت زمان کوتاهی بسیار بیشتر از مابه التفاوت دستگاه تصفیه آب صنعتی باکیفیت و چینی را باید برای اورهال دستگاه های چینی و بی کیفیت پرداخت کنید.

کربن فعال نمک های محلول عامل سختی آب را از بین نمی برد.