لپتاپ گیمینگ از ۲۵میلیون تا ۱۰۰میلیون چی بخرم؟

همچنین در این مدل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیرهسازی SSD مشاهده میشود. در کنار این قابلیتهای بسیار شگفتانگیز، ZN16 با اولین حاشیههای 4 طرفه فوق باریک جهان روی یک لپتاپ مخصوص بازی و نسبت صفحه نمایش به بدنه 94٪ با شش بلندگوی Dolby Atmos و ووفرهای دوگانهای که برای هر نوع سرگرمی مناسب است و شما را در صدای فراگیر خود غرق میکند. نرخ بهروزرسانی نمایشگر 17 اینچی بسیار روشن آن برای دوستداران Dota 2 یا League of Legends تا 360 هرتز میرسد. از دیگر ویژگیهای این محصول خوش قیمت اچ پی میتوان به وبکم و پورت USB-C آن اشاره کرد که کارایی محصول را برای دانشآموزان و دانشجویان را بسیار بیشتر هم مینماید. در اولین نگاه به این لپ تاپ، زیبایی و رنگ خاصی است که سبب میشود رخ بسیار زیبایی با قرارگیری روی میز داشته باشد. مک بوک ایر با ابعاد 12 در 8.4 در 0.6 اینچی روانه بازار شده است و وزن سبک هم سبب میشود که بتوانید همراه با کیف، آن را در هر جایی حمل کنید.

پس یادمان باشد به هنگام خرید، این نکته را در نظر گیریم که هرچه حافظه ی بالاتری را خریداری کنیم، رضایت بیشتری هنگام بازی خواهیم داشت . مانیتورهای 1440p یقینا برای شما آشنا هستند، چرا که پردازندههای گرافیکی قدرتمندتر، میتوانند نرخ فریم بسیار بالاتری را در این صفحه نمایشهای قدرتمند ایجاد کنند. قیمت آن از 1300 دلار شروع میشود و از همه راه میرود تا 3000 دلار ، که بسیار بالاتر از رقابت است. این لپتاپ گیمینگ نیازهای بیشتر گیمرها را برآورده میکند و همچنین یک لپتاپ خوب برای کارهایی به غیر از بازی نیز میباشد، که باعث میشود ارزش عالی داشته باشد. سیستمهای ممتاز و بالارده نیز معمولا بیش از ۵۰ میلیون تومان قیمت دارند و با انبوهی از مشخصات فنی قدرتمند مانند کارت گرافیک و پردازنده مرکزی و همچنین نرمافزارهای ویژه در اختیار شما قرار میگیرند. برای همین منظور یک وب کم با کیفیت عالی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. بهنظر شما بهترین لپتاپ بازار ایران کدام محصول است؟ صفحه نمایش QHD 16:10 با فرکانس ۱۶۵ هرتز، پنل IPS با حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت یک ویژگی برجسته است و از مواردی است که بازی و استفاده از ویندوز را لذت بخش می کند.

همچنین این لپتاپ دارای سه پورت USB 3 و پورت USB Type-C در کنار پورت شبکه، HDMI و جک ۳.۵ میلیمتری است. شما روی این لپتاپ دارای پورت USB3.2 هستید که میتوانید سرعتهای بسیار بالایی را در انتقال و دریافت اطلاعات داشته باشید. خانواده لپتاپهای سری TUF ایسوس این روزها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و دلیل اصلی آن، قیمتگذاری مناسب و بازدهی خوب آنها در بازیها و عملیاتهای سنگین در سیستم است. اما اگر بودجهی بیشتری دارید، سری ROG یا TUF ایسوس، لژیون لنوو و برخی محصولات گیمینگ اماسآی (MSI) انتخابات مناسبی را در اختیارتان قرار میدهند. لپ تاپ MSI Katana GF76 12UE از جدیدترین محصولاتی شرکت ام اس آی است که اخیراً وارد بازار ایران شده است. لپ تاپ گیمینگ MSI که یکی از محبوب ترین برند های لپ تاپ های گیمینگ در بین گیمر ها است، حتما باید جایی در میان لیست بهترین لپ تاپ ها تا 50 میلیون تومان داشته باشد. بهترین لپ تاپ گیمینگ MSI با پردازنده نسل یازدهم و کارتهای گرافیک 3060، 2070، 2060، 3050 و 1650Ti در بازههای قیمتی پایینتر هم در دسترس قرار دارد.

فقط نکته ای که باید در خصوص این لپ تاپ مورد توجه قرار گیرد، وزن ۲٫۵ کیلوگرمی آن است که با توجه به وزن سایر محصولات، کمی بیشتر است. این دستگاه طراحی شیکی دارد که به راحتی میتوان آن را با خود در هر مکانی همراه داشت، و اگر میخواهید مجموعهای از تجهیزات جانبی را به آن وصل کنید، از پورتهای زیادی برخوردار است. این دستگاه عملکرد قوی تری نسبت به مدل قبلی خود دارد و دارای نمایشگر 165 هرتزی و کیفیت 1440P است که نسبت به نسخههای ارزانتر، مزیت بزرگی محسوب میشوند. دارای ویژگیهای نورپردازی RGB فوق العاده نیست، در عوض از طراحی مشکی مات باکلاس و هوشمند استفاده میکند که در کنار نسبت تصویر 16:10 صفحه نمایش، آن را برای حرفهای ها و خلاقانی که میخواهند بین کار و بازی جابجا شوند مناسب میکند. مجموعهای از راهکارها در جنبههای طراحی، سیستم خنک کننده، قطعات الکترونیکی و نرم افزار است که اجازه میدهد لپتاپهای مخصوصِ بازی در عین داشتن ابعاد کم و باریک بودن، به تراشههای گرافیکی قدرتمندی مثل RTX بهترین لپ تاپ گیمینگ 2080 مجهز شوند. ارائه یک بسته فشرده و در عین حال قدرتمند که هم مقرون به صرفه است و هم ظاهری خاص دارد.

ما فهرستی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2022 که در حال حاضر در بازار موجود است را گردآوری کردهایم. برای خرید لپ تاپ های گیمینگ چه فاکتور ها و معیار هایی را در نظر بگیریم؟ پردازندههای چهار هستهای برای اجرای تسکهای مختلف از دو پردازشگر دو هستهای، در کنار یک پردازشگر منفرد استفاده میکنند. در حالی که اینتل هنوز یک گزینه محبوب است، پردازندههای Ryzen AMD در حال رایج شدن هستند، اگرچه اکثر نوتبوکها به طور کلی هنوز از اینتل استفاده میکنند. هرچند در بازهی نزدیکی بایستی انتظار پردازندههای گرافیکی جدید و قدرتمندتر این کمپانی را بکشیم. مک بوک پرو جدید هم 16۶ ساعت و 32 دقیقه باتری به همراه دارد. این محصول جدید و قدرتمند که ظاهری بسیار زیبا و جذاب هم دارد، به پردازنده هشت هستهای و بسیار قدرتمند Ryzen 7 5800H در کنار 16 گیگابایت رم و کارت گرافیک جدید RTX 3050 Ti مجهز شده تا کاربران مطمئن باشند که بدون هیچ مشکلی قادر به اجرای تمام بازیهای روز هستند. این لپ تاپ به دلیل داشتن سرعت پردازش بسیار بالا و کیفیت خوب در این لیست قرار گرفته است. این لپ تاپ دارای پردازنده ی Intel core I 7- 8750H وکارت گرافیک 1070 MAX-Q است .

به این موارد باید پورت 3.0، پورت Type-C و دیگر امکانات جذاب را هم اضافه کرد تا به عنوان بهترین لپ تاپ تا ۳۵ میلیون، HP Omen 16 را بتوان دستگاهی کامل معرفی کرد. یکی از دلایلی که لپتاپ ایسوس مدل Strix G15 در مقایسه با دیگر محصولات هم رده قیمتی خود بهتر عمل میکند، پردازنده سری رایزن ۹ مدل ۵۹۰۰HX است. لپ تاپ DELL G15 5510 یکی دیگر از لپ تاپ های مناسب است که قیمت آن کمتر از 30 میلیون تومان است. صفحه کلید با به نور پس زمینه به رنگ قرمز و به کارگیری این رنگ در اجزای مختلف بدنه لپ تاپ روی تم اصلی مشکی، طراحی بسیار زیبا و جذابی را بوجود آورده است. همچنین در این محدوده قیمت لپ تاپ 15 اینچی ام اس آی مدل MSI GE66 Stealth 11UH نیز بسیار گزینهی مطلوبی بوده و مشخصاتی نزدیک به این لپ تاپ دارد. به علاوه، در اینجا قرار است بهترین لپ تاپ گیمینگ در ایران را هم معرفی کنیم. همانطور که میدانید شرکت شیائومی نیز اخیراً به بازار لپ تاپهای گیمینگ قدم گذاشته و در یک سال اخیر محصولات خوبی معرفی کرده است. بهعنوان مثال R9 کارت گرافیک ردهبالا محسوب میشود درحالیکه R7 میانرده است، R5 و R3 نیز کارتهای پایین رده محسوب میشوند.

نمایشگر IPS LCD این لپ تاپ نیز در اندازه 16.1 اینچ و رزولوشن FHD بوده، اما متاسفانه از نرخ نوسازی بالا پشتیبانی نمیکند و کاربران باید به همان 60 هرتز استاندارد بسنده کنند. ایسوس VivoBook S15 همچنین دارای پردازنده گرافیکی اختصاصی در قالب Nvidia GeForce MX250 GPU نیز هست. لپ تاپ مدل VivoBook R565E-G دارای پردازندهی نسل یازده Core i3-1115G4 با فرکانس کاری بین 1.7 تا 4.1 گیگاهرتز، 8 گیگابایت حافظه رم DDR4 و پردازنده گرافیکی مجتمع اینتل با 4 گیگابایت حافظه ویدیویی است. بهترین لپ تاپ گیمینگ کدام است؟ ضمناً نکته مثبت و قابل توجه در مورد این لپتاپ، کیبورد خوش دست و نرم آن است که به صورت ارگونومیک طراحی شده تا در طولانی مدت انگشتانتان را خسته نکند. یکی دیگر از قدرتمندترین مشخصات در نظر گرفته شده برای لپتاپ ROG Strix G15 G513QM-AB، بدون شک صفحهنمایش 15.6 اینچ با رزولوشن 1080×1920 است که توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 144 هرتز را هم دارد. لپتاپ ایسوس ROG Zephyrus G15 دارای دو پورت USB 3 و دو Type-C در کنار HDMI، جک ۳.۵ میلیمتری، خروجی شبکه و کارتخوان است که استفاده از این لپتاپ را برای هر کاری ممکن میسازد.

اما در این مطلب یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم؛ MSI GF63 Thin. گیمرها دوست دارند بازیها را با کیفیت بالا اجرا کنند، از این رو همواره به دنبال دانستن قیمت لپتاپ گیمینگ هستند. ن روزها با توجه به افزایش قیمت ارزهای خارجی، باید در خرید خود دقت بسیاری به خرج دهید؛ خصوصاً اگر با یک لپتاپ گیمینگ روبرو باشیم. حافظه ی 1 ترابایت به همراه 128 گیگابایت SSD و کارت گرافیک انویدیای 1650 آن توانست توجه افراد زیادی را به خود جلب کند. حافظه کش این پردازنده هم در حد ۶ مگابایت تعیین شده است. طراحی این سیستم به گونهای است که دمای داخل دستگاه را در محدوده مناسب نگه میدارد و به شما کمک میکند تا بدون نگرانی از داغ شدن بیش از حد دستگاه خود، بازی را برای مدت طولانی ادامه دهید. این اسپیکرها ولوم خوبی دارند و لنوو همیشه در این زمینه عالی عمل کرده است. به همین دلیل در این مطلب با بهترین و بدترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 آشنا خواهیم شد.

می دانیم که مک بوک ها برای افراد زیادی جذابیت دارند اما اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ خوب هستید این لپ تاپ هایی لاکچری نمی توانند برای شما مناسب باشند. در نظر داشته باشید این لپ تاپ فقط 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع SSD دارد و از این رو توانایی ذخیره اطلاعات در آن محدود است. بهتر است چند مورد آخر لیست را همان بدترین برندهای لپ تاپ گیمینگ در سال 2018 یاد کنیم! نقطه قوت محصولات اوریجین پی سی که سبب شده همچنان در بین ده برند برتر لپ تاپهای بازی باقی بماند، ارائه قابلیتهای سفارشیسازی بسیار زیاد است.

هستههای در نظر گرفته شده برای این پردازنده در بهترین حالت ممکن توانایی ارائه حداکثر فرکانس کاری 4.6 گیگاهرتز را دارند که نشان از قدرت بالای این پردازنده است. با احیای مجدد AMD در فضای لپتاپ گیمینگ و عرضه اینتل پردازنده نسل دهم Comet Lake H-Series، انتخابهای قابل قبولی بوجود آمده که علیرغم قیمتهایشان، این لپتاپهای ارزان قیمت تقریبا میتوانند هر کاری را که هم نسل های قدرتمندترشان میتوانند انجام دهند، از جمله پشتیبانی از هدستهای VR و پخش عناوین AAA با نرخ ثابت را انجام بدهند. برای انتخاب محصولات برتر در راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ با بودجه ۲۰ تا ۲۵ میلیون تومان، پارامتر های مختلفی از جمله پردازنده Core i7 اینتل یا RYZEN 7 ای ام دی، ۱۶ گیگابایت حافظه رم DDR4، پردازنده گرافیکی انویدیا یا AMD از سری جدید و صفحه نمایش با وضوح تصویر ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل را در نظر گرفتیم.