لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲ راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برای تمام بودجه‌ها درجه

می‌توانید از رنگ‌ها و جلوه‌های بصری بیشتری برای هر کلید استفاده کرده و الگوهای جذابی را برای هایلایت کردن کلیدها به کار ببرید. می‌دانید که تاچ پد آن هم صرفا در حد مناسب بوده و قابلیت‌های اضافی چندانی ندارد. بدین ترتیب، شما به سادگی می‌توانید در بازی Resident Evil Village، لیدی دیمیتریسکو را به دنبال خود کشانده و از دست وی فرار کنید. نیازی به نگرانی از بابت خالی شدن باتری نخواهید داشت و کاملا می‌توانید این کار را بارها و بارها قبل از اینکه نیاز به پریز پیدا کنید، تکرار کنید. سلام ببخشید برای رینج قیمتی 40تا 60میلیون چه چیزی پیشنهاد میدهید که از همه‌ نظر عالی باشه.

لپ تاپ گیمینگ ۲۰۲۲ راهنمای خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ برای تمام بودجه‌ها درجه

به مشخصات هر یک لپ تاپ‌های لیست نگاه کاملی انداخته و ببینید که به‌راحتی می‌توانند بازی موردنظر شما را اجرا جزئیات کامل کنند یا خیر. معیارهای خود را لیست کرده و ببینید که چه فاکتوری از بیشترین اهمیت برای شما برخوردار است. حتی اگر رزولوشن 1080p همچنان رایج باشد، کمپانی‌های دیگر هم می‌توانند فاکتورهای دیگر مانند نرخ تازه‌سازی و نرخ فریم را بالاتر ببرند.

  • همچنین نباید اجرا برنامه‌های حرفه‌ای و سنگین باشید چراکه دستگاه به راحتی از پس اجرای اونا برمیاد.
  • با دانستن اصول ساده می‌توانید مدل‌های مختلف لپ تاپ گیمینگ ایسوس و لپ تاپ گیمینگ لنوو را رو در روی یکدیگر قرار داده و بررسی کنید.
  • در زومیت شما قادر به تغییر تصویر پروفایل خود هستید، هر گونه تصاویر زننده، مستهجن، بی‌ربط و توهین آمیز حذف خواهد شد.
  • نمایشگر 14 اینچی این مدل از فناوری WVA استفاده می‌کنه و تصاویر رو با کیفیت فول‌اچ‌دی نمایش میده.

این لپ تاپ فاکتورهای زیادی برای توجه دارد و خریداران می‌توانند به‌عنوان یک گزینه عالی به آن نگاه کنند. قابل حمل بودن، در کنار کیفیت ساخت بالا، دو نکته بسیار مهم دیگری است که حتما باید به آن‌ها توجه کنید. بهترین لپ تاپ‌های موجود در بازار، معمولا این حجم از امکانات را به‌صورت یکجا در اختیار شما نمی‌گذارند.

بهترین لپ تاپ گیمینگ تا 40 میلیون کدوم مدله؟

به طور مثال این لپ تاپ 128 گیگابایت رم دارد که بیشترین مقدار در بین تمام لپ تاپ‌های گیمینگ است. این لپ‌تاپ علاوه بر این کارت گرافیکی عالی، دارای نسل پنجم از پردازنده‌ سری H رایزن ۷ است. در این مطلب سعی کردیم با یادآوری محدودیت‌های یک دستگاه لپ‌تاپ، ملاک‌های بررسی و انتخاب محصول مطلوب را به ترتیب اولویت بازگو کنیم.

۳. ایسوس TUF A15 «بهترین لپ‌تاپ گیمینگ میان‌رده»

لپ تاپ‌ گیمینگ TUF ساخته شده تا قابل اعتماد باشد، لپ تاپ گیمینگ TUF بالاترین نرخ نوسازی نمایشگر را دارد که بازی کردن را به کاری لذت بخش تبدیل می‌کند. برای آشنایی هرچه بیشتر با بهترین لپ تاپ گیمینگ ایسوس مقاله آن را از دست ندهید، در این مقاله لپ تاپ‌های گیمینگ ایسوس بررسی شده و چند مدل از بهترین‌ها را به شما معرفی می‌کنیم. لنوو در صنعت کامپیوتر های شخصی درست همان نقشی را ایفا می کند که در صنعت گوشی های موبایل شیائومی دارد؛ یعنی دستگاه های متنوع با قابلیت زیاد را با ارزش خرید بالا و قیمتی مقرون به صرفه وارد بازار می کند. لنوو آیدیاپد گیمینگ 3 جزء لپ تاپ های اقتصادی ویژه بازی های موجود در بازار ایران است که مدل های گوناگونی با سخت افزار های متعدد و متنوع دارد. درحال حاضر برای خرید بهترین لپ تاپ برای بازی باید حداقل حدود 25 میلیون تومان هزینه کنید؛ که البته حتی با پرداخت این مبلغ باز حق انتخاب وسیعی برای انتخاب بازی ندارید.