ورود به صرافی کوینکس Coinex -ایران ارز دیجیتال

سفارش محدود یا limit: با وارد کردن قیمت دقیق و حجم مورد نیاز خود برای خرید یا فروش سفارش شما انجام خواهد گرفت. آنها مجبور به استفاده از سرورهای مجازی و ای پی ثابت برای فعالیت در آن هستند. البته باید بدانید که با وجود راههایی مانند خرید آی پی ثابت برای کوینکس و یا حتی خرید ای پی ثابت کوکوین با هیچ مشکلی مواجه نیستید و معامله خود را تضمین خواهید کرد. اپلیکیشن موبایل: علاوه بر وبسایت کاربردی و ساده ای که دارد اپلیکیشنهای همراهی که دارد نیز کار را برای کاربران ساده کرده است.

در این نوشته به طور کلی به اینکه صرافی کوینکس چیست اشاره صرافی coinex برای ایرانیان کردیم. تریدرها میدانند که این نوع معاملات ممکن است منجر به سودهای کلانی شود. اما این را هم بگوییم که تنها تا سطح ۱۰ هزار دلار این امکان وجود دارد . امکان واریز و برداشت بدون احراز هویت: تا سقف ده هزار دلار در روز میتوانید برداشت انجام دهید. به همین دلیل بهتر است سرمایه زیادی در حساب صرافی خود ذخیره نکنید و با استفاده از فرایند برداشت از Coinex دارایی های خود را به یک کیف پول شخصی امن انتقال دهید. هزینههای برداشت رمزارز در صرافی کوینکس بسته به ارز دیجیتال متفاوت است و بستگی به بلاکچین رمزارز مورد نظر دارد. که توجه کاربران را به خود جلب کرده است. چنانچه در حال حاضر بایننس تحریمهای جدیدی را ارائه کرده که کاربران مجبور به احراز هویت هستند. کوینکس به عنوان یک پلتفرم یا بستر سریع ارز دیجیتال می باشد که سرعت بالا و هزینه های پایین و با امنیت بالا کاربر بسیاری دارد با یک ثبت نام در هر جای دنیا که باشید می توانید ارز خود را به صورت دیجیتال جا به جا کنید و برای ثبت نام باید ابتدا وارد سایت کوینکس شوید و دکمه sign up را بزنید و پست الکترونیکی خود را وارد کنید و کد تایید پست الکترونیک را بگیرید و پسورد را انتخاب و دکمه ثبت نام را بزنید و باید احراز هویت بشوید که با پیامک یا از طریق google Authenticator دریافت و به حساب کاربری خود وارد می شوید.

کلید خصوصی بیت کوین و هر ارز دیگری که دارید را نیز در جایی امن یادداشت کرده و نگه دارید. اگر روی این مقدار کلیک شود، عدد در کادر قیمت بیت کوین درج می شود. در ادامه کد تاییدی به ایمیل کاربر ارسال میشود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کند. همانطور که گفته شد صرافی بایننس با ارائه تحریمهای جدید خود کاربران ایرانی را برای فعالیت بسیار محدود کرده است. این به این معنی است که کاربران ایرانی مانند سایر مردم دنیا میتوانند با اکانت شخصی خود به مبادله ارزها بپردازند. فرابورس بازاری است جدا و فراتر از بورس اصلی ، که یک معامله بین دو نفر بدون هیچ نظارتی صورت میگیرد . به عنوان نمونه برای بیت کوین جفت ارز BTC/USDT و USDT/BTC قابل مشاهده است. برای استفاده از این برنامه باید کارهای زیر را انجام دهید.

کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند ۲۰ درصد از هزینه معاملات را دریافت میکنند. درصد معرفی: صرافی کوینکس به کاربرانی که دوستان خود را دعوت کنند و کد دعوت بفرستند درصدی را در نظر گرفته است. یکی از رایجترین سوالها در میان تریدرها این است که صرافی کوینکس برای مبادله و ترید ارزها مناسب تر است یا صرافی بایننس؟ رابط کاربری ساده: مهم ترین نکته برای استفاده از فضای یک پلتفرم سادگی و کارایی فضای آن است. برای خرید و فروش، ابتدا وارد حساب کاربری خود می شوید و از قسمت بالای سمت چپ گزینه Exchange را کلیک کرده و پس از باز شدن، در قسمت سرچ بالای سمت چپ، جفت ارز مورد نظر خود را برای ترید انتخاب کرده و بعد به قسمت مرکز صفحه و Spot Trading را پیدا کرده و سفارش های خود را در یکی از 4 بخش زیر انجام دهید.

با اجباری شدن احراز هویت برای تمام کاربران بایننس، کوینکس می تواند یک گزینه جایگزین برای آن و برای کاربران ایرانی به شمار برود. فرض کنید تمام دارایی خود را برای گرفتن وام به ودیعه بگذارید و میزان ریسک نمایش شده 160 درصد باشد. روش های پرداخت: اینکه بتوانید توسط ویزاکارتو مسترکارت پرداختهای خود را انجام دهید یکی از مزایای بزرگ این صرافی است. آن هم این است که این صرافی کاربران ایرانی را برای فعالیت در آن تحریم نکرده است. اولین سفارشی که در لیست خرید با سفارش شما مچ شود مبادله اتفاق میافتد. در صفحه اصلی صرافی کوینکس ارزهای رمزنگاری لیست شده اند، با کلیک بر روی نمادی در سمت راست ارز، می توان جفت ارزهای گوناگونی که برای این ارز وجود دارد را مشاهده نمود.