گالری حسن زاده خرید اینترنتی جواهرات نیم ست جواهر زنانه و انواع آن | hsaatchi

در مابقی قسمت های کار نیز به میزان لازم و اندک از طلای سفید استفاده شده تا کاهش قیمت کار نهایی تا حد امکان تامین و تضمین شود. این هم یکی دیگر از نیم ست های جواهر اقتصادی مناسب برای عروس است. اگر به جای الماس از سایر سنگ های قیمتی رنگی استفاده شود، هزینه ساخت کار به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. در این مدل زیبا، ظرافت و درخشندگی به خوبی در کنار هم قرار گرفته است.

نیم ست جواهر اشک طرح روشان

نیم ستی که با چنین سنگ های زیبایی طراحی شود، قطعاً مورد توجه بسیاری از کاربران خواهد بود و مجذوبیت و درخشش آن ستودنی می باشد. برند زمردی بنا بر سلیقه مخاطبان از انواع سنگ‌های فاخر استفاده می‌کند. اگر نیم ست محبوب خود را میان محصولات گالری زمردی پیدا نکردید، ما با افتخار رویای شما را برایتان خلق می‌کنیم.

گالری حسن زاده خرید اینترنتی جواهرات نیم ست جواهر زنانه و انواع آن | hsaatchi یکی از شیک ترین طلا و جواهرات هستند که در جشن ها، مهمانی های کوچک و بزرگ، تولدها و حتی در مراسمات عزاداری نیز قابل سایت طلا و جواهر تهران استفاده می باشند. طلای زرد، طلای سفید، نقره، استیل، رزگلد، تیتاتیوم و سایر نمونه های دیگر که همه محبوبیت خاصی دارند. مرواریدها همواره نشانه‌‌هایی از آرامش و پاکی و زنده بودن به همراه دارند.

  • نیم‌ست آویز، گوشواره و انگشتر مهرگالری کد «SS0026» طرح مارکیز است.
  • یا نیم ست جواهر زنانه با نگین توپاز، نیم ست جالبی است که با سنگ های آبی رنگ توپاز طراحی شده است که این سنگ ها درخشندگی و تلولو جالبی در گوشواره، گردن بند ایجاد می کنند.
  • نکته مورد توجه این است که اجرت ساخت تنها یکبار پرداخت می شود و آن هم در اولین باری است که خریدار آن زیور را به صورت نو و استفاده نشده تهیه می کند.
  • این ویژگی به شما امکان می‌دهد تا قیمت تمام‌شده را با توجه به بودجه در نظری خود تنظیم نمایید و آن را کاهش دهید.

در نمونه های طلا سفید و طلا زرد ارائه می شوند که هر دو طرفداران خاص خود را دارند. البته امروزه مدل طلا سفید آن بیشتر مورد توجه کاربران قرار گرفته است. فروشگاه جواهرات مفتخر است تا در زمینه عرضه تمام منسوجات طلا و جواهر، به کلیه سفارشات مشتریان پاسخ دهد. یاقوت کبود یکی دیگر از سنگ‌های قیمتی‌ است که طرفداران زیادی دارد. اغلب مردم بر این باورند که یاقوت کبود یک سنگ قیمتی است که با سلطنت همراه است.

نیم ست طلا دخترانه گل نگین یاقوت کبود و برلیان مدل:hsdf1560